Als je op enig moment niet volledig tevreden bent met je lidmaatschap, kun je op elk moment opzeggen, zonder opgaaf van reden:
- Per telefoon: bel 0800 220 00 26 (maandag tot en met vrijdag van 9:00 tot 18:00).
- Online: zodra je ingelogd bent , kun je online opzeggen op je profielpagina.
- Per e-mail: op ledenservice@winkelenensparen.nl
- Door gebruik te maken van ons herroepingsformulier: download het en stuur het per post naar Winkelen en Sparen Postbus 7852 1008AB Amsterdam of per e-mail.
Onze klantenservice zal bevestigen wanneer je lidmaatschap is geannuleerd. Zodra het lidmaatschap is geannuleerd, kun je gebruik blijven maken van de Service en genieten van de voordelen tot het einde van de huidige contractperiode. Na afloop van de contractperiode heb je geen toegang meer tot de Service.
We delen de commissie met je die onze partnerwinkels aan ons geven, en we betalen je contant en rechtstreeks op je Beschikbaar Saldo een bedrag van ten minste 10% van je aankopen terug, zodat je het kunt uitgeven aan wat je maar wilt.
Je kunt het bedrag van je Totale verdiensten zien in de sectie Beschikbaar Saldo en je kan het direct overmaken naar je bankrekening zodra je een minimumbedrag van € 5 hebt bereikt.
Winkelen en Sparen kan geen restitutie bieden voor belastingen, bezorgkosten of delen van de aankoop die betaald zijn met een voucher, cadeaubon of shoptegoed. Aankopen van producten en diensten die voornamelijk telefonisch worden afgehandeld, komen ook niet in aanmerking voor restitutie.
Vergeet niet dat als je een aankoop doet via Winkelen en Sparen, je transactie wordt geregistreerd en je automatisch aanspraak kunt maken op je voordelen zonder dat je ons je aankoopbewijs hoeft te sturen. Als jouw transactie niet wordt geregistreerd, Kan je ons altijd jouw aankoopbewijs per e-mail sturen naar welkomstbonus@winkelenensparen.nl. Zorg ervoor dat je jouw Lidmaatschap gegevens vermeldt, zoals je naam, e-mailadres en klantnummer.
Je kunt een Welkomstbonus maar één keer claimen op je Saldo pagina. Zorg ervoor dat:
- Je een tweede online aankoop doet bij de winkel waar je lid bent geworden, of zoals anders vermeld in je lidmaatschapsgegevens.
- Als je op dezelfde datum een tweede aankoop hebt gedaan, stuur ons dan per e-mail beide volledige orderbevestigingen.
- Je lidmaatschap is actief wanneer je de tweede aankoop doet.
- Je de volledige orderbevestiging met alle details in het geaccepteerde formaat (PDF, JPG, PNG of GIF) en niet groter dan 20MB bijvoegt.
- Je stuurt ons het aankoop- of reserveringsbevestigingsbewijs binnen 90 dagen nadat je lid geworden bent.
De Maandelijkse Ledenbonus is een vergoeding die je elke maand dat je Lid bent van Winkelen en Sparen kunt gebruiken. Om er gebruik van te kunnen maken, moet je tussen de eerste en de laatste dag van elke maand een aankoop doen in de winkel waar je je hebt ingeschreven voor Winkelen en Sparen of in een van de deelnemende winkels, als je je hebt ingeschreven via het inschrijfformulier op onze website. (Dit aanbod kan variëren, log in voor alle details over hoe je je Maandelijkse Ledenbonus kunt claimen).
Vergeet niet dat als je een aankoop doet via Winkelen en Sparen, je transactie wordt geregistreerd en je kan automatisch aanspraak maken op je voordelen zonder dat je ons je aankoopbewijs hoeft te sturen. Als je transactie niet geregistreerd is, kan je gewoon het Maandelijkse Ledenbonus formulier op de Saldo pagina invullen en opsturen.Tot slot kun je altijd je aankoopbewijs per e-mail naar maandelijksebonus@winkelenensparen.nl sturen. Zorg ervoor dat je jouw abonnementsgegevens vermeldt, zoals je naam, e-mailadres en klantnummer.
Je kunt elke kalendermaand een Maandelijkse Ledenbonus claimen op je Saldo pagina. Zorg ervoor dat:
- Je een online aankoop doet bij de Winkel waar je lid bent geworden, of zoals anders vermeld in je lidmaatschapsgegevens.
- Je de volledige orderbevestiging met alle details in het geaccepteerde formaat (PDF, JPG, PNG of GIF) en niet groter dan 20MB bijvoegt.
- Je stuurt ons het aankoop- of reserveringsbewijs binnen 30 dagen na de aankoop/boeking.
- Je hebt jouw Welkomstbonus niet geclaimd met dezelfde aankoop.
- Je aankoop is alleen voor persoonlijk gebruik.
Je kan het bedrag van je verzamelde Cashback wat vermeld staat in “Beschikbaar Saldo” rechtstreeks naar je bankrekening overmaken zodra je een minimum van € 5 hebt bereikt. Zodra de overschrijving is aangevraagd, zal deze binnen 5 tot 10 werkdagen op je bankrekening staan.
Als je Beschikbaar Saldo minder dan € 5 is, kun je het volledige bedrag van je Beschikbaar Saldo pas naar je bankrekening overmaken als de som van je terugbetalingen dat bedrag heeft bereikt.
Als je meer dan 5 dagen geleden een aankoop hebt gedaan en je aankoop verschijnt niet automatisch in je transactielijst op je Saldo pagina vul dan het Rapportageformulier voor Ontbrekende Transacties in, dat je op dezelfde pagina vindt, en verzend het.
Zodra je aankoop is gevalideerd, wordt de corresponderende Cashback toegevoegd aan je Beschikbaar saldo, dat je direct naar je bankrekening kunt overmaken zodra je een minimum van € 5 hebt.
Je kunt op de volgende manieren contact opnemen met Winkelen en Sparen:
- E-mail: ledenservice@winkelenensparen.nl
- Telefoon: 0800 220 00 26 Maandag t/m vrijdag van 09:00 uur tot 18.00 uitgezonderd officiële feestdagen. Oproepen naar een 0800-nummer zijn gratis van een vaste lijn binnen Nederland. Oproepen worden behandeld door onze ledenservicevertegenwoordigers.
- Post: Winkelen en Sparen, Postbus 7852, 1008 AB Amsterdam. Post wordt verzameld in Nederland en vervolgens doorgestuurd naar en behandeld door onze ledenservicevertegenwoordigers.
Ruilen heeft ook tot gevolg dat je Cashback wordt teruggedraaid. Bij een omruiling annuleert de verkoper de oude bestelling en vervangt deze door een nieuwe. Als dit gebeurt, wordt de Cashback commissie die we van de winkelier hebben ontvangen, teruggedraaid en wordt er geen nieuwe commissie vastgesteld, omdat de nieuwe bestelling niet via de website van Winkelen en Sparen is gedaan. Om te voorkomen dat je Cashback misloopt, moet je ervoor zorgen dat alle retourzendingen definitief zijn. Als je wilt ruilen, laat de verkoper je dan terugbetalen en plaats daarna een nieuwe bestelling via de Winkelen en Sparen website.
- Internet Explorer
- Firefox
- Safari
- Chrome
uitgezonderd officiële feestdagen